Första dagen i skolan

Idag var första dagen i skolan, riktigt rolig föreläsning där läraren bland annat spelade ett spel på projektorn inför hela klassen och sedan berättade att hans favoritspel var World of Warcraft, känner på mig att han kommer vara en bra lärare! Utöver lektionen hann jag köpa biljett till välkomstmiddagen tillsammans med Dan och vi köpte lite böcker också och dom var inte billiga, 440 kr för ena boken sen var jag tvugnen att köpa till ett kompendium för 90 spänn och detta för en kurs som varar i en månad.. Men kommer förhoppningsvis ha nytta av boken i framtiden.

I helgen var jag mannekäng på Uppsala modemässa och det var bland det roligaste jag gjort faktiskt även fast det inte var så jättemycket folk där men det gav en skön känsla att gå ut på catwalken med högt dunkadunka i bakgrunden och balla kläder på. Hoppas att jag får göra fler jobb i framtiden och förhoppningsvis större jobb. Lärde känna några av modellerna från Ace Artists också och alla var riktigt trevliga och skulle gärna jobba flera gånger med dom. Lägger upp bilder när jag har några!

Gymmandet går framåt och känns riktigt bra, Behöver äta mer dock den här fasen i träningsschemat, la mig på ett underskott inför helgen och behöver fylla på lite nu känner jag. Men nu ska jag inte skriva mer för nu ska jag ut och jobba på framsidan så vi blir klara någon gång. Peeeeace!


Kommentarer
Postat av: Dan

Kul att du har en blogg! Denna ska följas med spänning!

och ja, liiiite dyrt var det alltså! ;D

2011-08-29 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0