Long time no see

Längesen jag skrev nu, har kommit in i en dålig rutin känner jag, förut lyckades jag iaf dra iväg ett inlägg om dagen och det kommer jag tillbaka till snart! Ska nu köra min sista vecka med 5x5 set/reps på gymmet och sen ska jag äntligen gå tillbaka till runt 10 reps, det är det absolut skönaste upplägget tycker jag! Har gått upp från typ 80 kg ungefär till runt 88 kg och det känns lite sjukt med tanke på att jag inte ser jättemycket större ut, Ska upp över 90 utan att lägga på mig så mycket fett och sen börja förbereda för nästa sommar! måste börja tidigt! Nu ska jag inte skriva så mycket, ska ut och bära sten och sedan till gymmet med Salle och sedan fortsätta bära sten, blir ju i princip en hel dags gymmande idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0