Registrering

Jag blir tokig på allt man måste göra inför högskolan, hundra olika registreringar och hälften blir "sidan kan inte visas" tur att datorn redan har trasig skärm för nu har jag medlidande för den, hade den inte haft det så hade den gått sönder nu på direkten, tror jag väntar på någon förälder så jag inte tappar kontrollen helt och istället ändrar ämne! För mig är det nu i princip gym dag ut och dag in med tanke på att jag bär skitmycket grus och stenar och skit hela dagarna, förra veckan följde jag med Lillis till SATS och skulle köra Biceps/Triceps, Vänstra armen, den jag lyfter upp spaden med grus på hade gjort 15000 såna lyft under dagen medans höger arm hade vilat i princip, så när jag tog runt 24 kg och skulle köra lite Bicepscurls (5x5) så klarade jag inte ens en, och det klarade jag utan problem sist, aja tänkte jag då och gick ner lite grann, till 20 kg och där gick det men inte helt bra så jag kände mig riktigt svag när jag gick ner till 18 och lyckades pressa fram 5 reps, började få lite orostankar över att jag övertränat mig och såg framför mig hur jag var tvungen att vila men jag sköt undan dom tankarna och tänkte att jag tar tag i det senare. Så lägger jag över vikten på högerhand och tar i utav bara helvete och vikten flyger upp och slår mig nästan i ansiktet och då vart jag riktigt fundersam på vad fan jag har gjort, sen slog det mig att det nog var spaden som var boven i detta dramat! Idag tänkte jag inte göra samma misstag så jag inledde dagen med ett tungt axelpass och sen spaden och det funkade mycket bättre! Nu har jag käkat lite lunch och pillat lite med studentskiten men nu åker brallorna på igen och det blir back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0