Blackjack!

Igår var det en ruggigt lyckad kväll, en riktigt pokernight, fast det seriösa kortspelandet drog igång efter midnatt när vi ändrade till Blackjack. Jag ökade över hundra spänn på ett par grymma händer, turen höll i sig länge men den vände dock efter ett tag så jag spelade bort allt! Men jag hade kul ändå och ser fram emot att vinna nästa gång.

[Bilder kommer senare]

Nu är det dags för lite folk att komma hem till Nick för att fira Victoria så vi sitter och väntar och jag tryckte precis i mig en keso, känns bra att ha mat i magen så man inte blir alltför påverkad av alkoholen som förmodligen lär slinka ner! Hanna är på en Herbalifeutbildning så hon är tyvärr inte med idag men imorgon träffas vi och då blir det myskväll!

Jag fick besked om högskolan igår och det ser ut som om jag står på reservplats nummer 12 så än är jag inte antagen, men det är relativt lågt så förhoppningsvis kan jag fortfarande komma in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0