Förändringar

Nu kommer strax Victor och Co. hit och jag har ingen aning om vad vi ska göra men någonting blir det iaf! gymmandet idag var på grym nivå, har haft helt underbara pass hur länge som helst, hoppas det håller i sig! jag har ändrat mitt uppplägg nu för tre veckor framåt, kör 4x15 nu och det börjar verkligen svida mot slutet och det känns riktigt bra! Ska inte skriva så mycket mer än så just nu för det är skitvarmt och jag tror jag kommer avlida om jag sitter nära något varmt (datorn) så jag ska fan sätta mig ute ett tag. Kom på btw att jag scannade mig häromdagen igen och resultaten var sjuka, men jag insåg att man måste ta scanningarna med en nypa salt men det är ju som sagt ett riktigt bra riktmärke för att se så träningen går åt rätt håll! ska scanna mig igen på onsdag tänkte jag och kommer då jämföra lite för att se så jag inte bara hade rejält flyt den dagen. Lägger upp resultaten då! Peace out

PS. Dagens Entourage var ju helt fenomenalt bra, Billy Walsh, vilken kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0