Håkan 50

Igår var det mycket att fixa under dagen och mycket som hände under kvällen och därför blev det inget inlägg men det blir ett lite längre nu, igår firade vi som sagt att Håkan, Hannas pappa, aka svärfar fyllde 50!! (för några månader sen) och det var en stor fest med runt 70-80 gäster och det var riktigt trevligt. En cateringfirma stog för maten och det var grillad kyckling, kött och någon specialar chorizo som jag inte tyckte om så mycket men jag gillar inga andra korvar än hot dogs så jag var nog den enda. Dom flesta andra tyckte att den var super. I Baren stog bröderna Borg och serverade alkohol och ostron till gästerna och det var en succe, inte bara för att dom är kloner av varandra utan för att dom även var duktiga och skötte det riktigt bra. Jag var "DJ" och hade fixat iordning en spellista där det var blandade låtar från 80-,90- och 2000-talet och såvitt jag uppfattade det så vart även det lyckat!
Hanna och hennes syssling tog emot folket

Idag så var det jobb på hollywood igen med Måns, vi hade fått i uppgift att fortsätta där vi slutade i fredags och skruva ihop 6 brädor till, det var 18 stycket som var skruvade när vi var klara men jag tvivlar på att vi får mer pengar för det. Menmen, vi var duktiga iaf. Efter det så åkte vi till Hanna där Måns skulle hämta sin bartenderlön och sen drog vi och handlade, får bli en liten tjockisdag idag eftersom att en pizza slank ner och det kan hända att jag har köpt godis också, men Kcal blundar jag för nu, proteinintaget ska som sagt ligga på minst 2g/kg och resten får bli som det blir, har nog fått i mig över 100 om jag tänker rätt så det får bli keso och nånting annat lite senare så ska det nog bli bra! Inget gym blev det idag heller, har bränt mig på ryggen så det känns lagom lockande att ligga och gnida ryggen mot bänken med massa vikt över mig.
Hellre vila en dag och köra ordentligt än att köra ett halvdant pass!

Det skiter sig totalt när jag ska ladda upp fler bilder men så fort jag har lite bättre lina så kommer det upp fler! Nu blir det någon bra film och godis med The Svenssons

Ciao

Kommentarer
Postat av: Rasmus

haha håkan

2011-07-04 @ 15:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0