Härlig kväll

Igår blev en mycket härligt kväll, jag följde med Hannas familj för att käka på sjöpaviljongen i Alvik tillsammans med deras vänner från USA och med Miss Li som dom tydligen kände sedan ett tag, det blev en riktigt trevlig middag och det var ruggigt god mat, jag körde på en hederlig köttbullstallrik med rårörda lingon och potatismos och det var nog dom godaste köttbullarna någonsin. Riktigt nice! När vi satt där så kollade jag facebook lite snabbt och ser att min bror har skrivit att det är 40 grader varmt i poolen så vi beslöt oss för att åka till mig efter maten och bada och det var hur skönt som helst, hade ju dock sjunkit till 38 men det var bra varmt ändå, man var tvungen att gå upp ur poolen för att svalka sig och så är det inte ofta! När vi var nöjda med badandet så drog vi hem till Manne för att dricka lite och festa lite och det var riktigt roligt faktiskt! Här kommer två bilder från kvällen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0