Härligt med egen lägenhet

Riktigt härligt med egen lägenhet måste jag påstå. Enda nackdelen med lägenhet är väl att man inte kan bränna på musik tills väggarna går sönder vilket jag alltid gör hemma så fort jag blir själv, högsta volym möjligt och sedan njuta! Hanna är ute på lite äventyr nu med en vän hon träffade på ett modelljobb för några veckor sen så jag tänkte passa på att skriva upp lite allt möjligt om träning och kost och liknande för att lära mig ytterligare. Jag ska få bra kunskap om det har jag bestämt mig för. Jag var iväg en vända på gymmet idag när dom öppnade och jag tror det kan ha varit ett av de bästa armpassen på länge. Kände otroligt bra pump i dom och kände mig färdig innan jag gjort alla setten på sista övningen och då slutade jag där och kände mig riktigt nöjd, kändes bra att kunna stoppa så man inte riskerar överträning istället för att pressa på tills man inte kan röra sig. Framsteg!

Nu blir det en celsius och lite Europe - Rock the night spelandes ur högtalarna. Njutning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0