Jag fyller 20!

Vilken härlig dag! fyller äntligen 20, har väl inte direkt längtat men det känns ändå bra! Vart väckt som vanligt med massa presenter och en liten pannkakstårta och hur goda scones som helst som Hanna hade bakat just till denna dag, helt stört gott! duktig flicka man har!

Jag fick två skjortor, två jackor, en träningsbag, träningshandskar, vristvikter, solglasögon, badbrallor, kalsonger, träningströja och det var nog allt tror jag! sen kom min granne över med ett par coola skålar som jag ska ha vid datorbordet, high-tech skålar! Fick ju för ett par månader sen min bärbara dator i en för tidig födelsedagspresent så den måste ju räknas in där!

Nu ska jag strax börja göra mig iordning innan släkten kommer förbi på fika, sen framåt kvällen kommer vännerna och då lär det slukas lite alkohol. Var på systemet och kom ut med nästan 2000 kronor mindre på kontot, det ska finnas så det räcker på 20-årsdagen! Det kommer komma ungefär 20-30 vänner och nästan likamycket släkt & nära och kära, kommer bli en grym kväll!

Nästan 30 grader i poolen nu också och solen skiner, kan ju inte bli bättre!

Party Party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0