Lyckad kväll!

Igår var det en riktigt lyckad dag, en riktigt lyckad kväll och riktigt trevligt sällskap! Dock kom alla mycket senare än vad jag trodde men det vart roligt ändå, fick mycket fina presenter, 5 champagner, Jaeger, pengar, biobiljetter och en riktigt fresh skjorta som är riktigt skön! Fick även en resa till Barcelona i september av svärföräldrarna, vi ska på Herbalife extravaganza och det kommer bli riktigt nice! Då lär Herbalife 24 introduceras, ett nytt upplägg för "The 24-hour Athlete" och då alltså för elitidrottare och det tänkte jag köra på stenhårt så fort det kommer och se vilka resultat man får. Längtar!

Jag hade gjort en mojito bål som jag bjöd på som faktiskt var sjukt god och så grillade vi hamburgare och korv och hade massa annat gott under kvällen.


Låg och chillade i poolen helt ensam på min 20års dag!

Grym kväll! tack till alla som var med! Nu är det dags att åka till Sickla och se Baksmällan Part 2 på riktigt, nu har vi biljetter och nu ska det inte bli nått missförstånd!


Kommentarer
Postat av: vh

SHu, vill borja med att saga nu sitter jag har och komenterar pa bloggar, kanner mig mattligt omanlig, men o andra sidan sa laser jag ju bara med :P haha fan va soft att du ska till barca. btw blev du glad for presenten? fortfarande ledsen att jag inte kunde komma :P vi far fira dig lite pa min 20 haha

2011-07-08 @ 00:42:00
Postat av: Linus Grudd

Hahaha men det är kul att du läser iaf! då har du ju lite koll på sverige ^^ Ja för fan, skjortan var grym, har haft på mig den oavbrutet sen jag fick den typ :D Och resan till Barca kommer bli riktigt grymt den med :D vi får fira redigt ordentligt både när du kommer hem och när du fyller 20! :D

2011-07-08 @ 11:03:17
URL: http://linusgrudds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0