Pokerkväll

Har en liten pokerkväll här med några grabbar, jag torskade så det är inget värt att prata om! vi ska strax ut i poolen och prova på att göra ström, dvs alla springet runt kanterna tills det bildas en ström, har aldrig provat men dom andra säger att det blir ballt! återkommer med hur det var! 30 grader i poolen iaf och det är ju helt okej! Jag och Hanna jobbade lite och slet idag med att göra iordning i hennes källare, vi ska göra iordning ett litet gym där och det kommer nog bli skitnajs!

Jag är skitträningssugen men två dagars vila står på schemat och om jag inte är alltför bakis på söndag blir det nog gym då! annars kör jag dubbelt pass på måndagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0