Skärgården

Idag bär det av till skärgården, kommer bli riktigt härligt känner jag på mig! Ska bara ta det lugnt och ligga och läsa, bada och äta gott! Innan vi åker ska jag sticka och gymma axlarna och armarna men friskis är inte öppet förrän 2 så jag får försöka köpa mig in på flex eller tyresö gym så jag kan köra tidigare. Det är faktiskt den enda nackdelen med friskis tycker jag, förutom att det är mycket folk direkt efter jul när alla avlagt sina nyårslöften, så är deras jävla öppettider  helt värdelösa nu på sommaren, öppnar typ tolv-ett och några dagar har dom stängt mellan 12-16 och lördagar är helt stängt och nästa vecka och en månad framåt är även fredagar stängt, riktigt dåligt!

Juste, Vi var ju och såg baksmällan igår, och jag vart riktigt besviken, inte nog med att den var exakt likadan som den första fast dom hade bytt ställe så kändes det verkligen som att allt var rippat från första, jag skrattade verkligen så mycket mer på ettan, för den var sjukt mycket bättre! Visst, filmen var bra men dom som säger att den är bättre än ettan har ju inte kollat på ettan ordenligt... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0