Southside

My friend Salle drog till spanien i två veckor och lämnade hans lägenhet till moi och Hanna så idag flyttar vi dit ett tag! kommer bli riktigt nice, kommer väl förmodligen vara en hel del med Victor nästa vecka hoppas jag på och då lär jag väl vara ute på brevik så då blir det nog inte så mycket söderboende men det kommer bli najs så länge man är där! Körde ett gympass i morse runt nio och jag ökade en del i militärpressen och känner redan hur musklerna har börjat jobba på högvarv, Känns bra som fan!

Sitter i nuläget och väntar på Hannas bror David som ska komma och köpa min gamla finfina moped nu när han skaffat körkort för det. Kommer sakna pärlan! men jag tror den kommer vara i goda händer :) dags att börja packa iordning och röra mig mot söder så fort dom har kommit och hämtat el mopedo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0