Sunday bloody sunday

Kasst båtväder vaknade vi upp till idag så det innebar att vi efter att vi spelat kort, som är det enda man kan göra ute på sjön när det är dåligt väder (förutom att kolla film) så styrde vi båten hemåt. Det var riktigt skönt att komma hem igen men är helt snurrig fortfarande, så jäkla irriterande att man vänjer sig så vid guppandet att man börjar "guppa" när man kommer till fastlandet sen, det är lite sjukt faktiskt, undrar vad det beror på.

Jag stack direkt till gymmet när jag kom hem såklart och kom dit precis innan dom öppnade så jag var väldigt ensam dom första minutrarna, riktigt skönt! körde ett ordentligt bröstpass och benpass men det kändes verkligen inte som om jag hade någon kraft i brösten, måste bero på att jag fortfarande känner av armarna sen fredagens pass. Men det är spänt i tittsen ändå så jag är nöjd!

Nu ska jag till svampen med Hanna och köpa lite söndagsgodis och sätta på en bra film.

Kom btw på att det är den 10:e idag, så det innebär att Virreman lämnar NZ nu om jag inte har helt fel och det är fan ruggigt kort kvar till han kommer hem! längtar riktigt rejält! Här är en bild tagen precis innan han lämnade landet, the two best damn friends in the world!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0