2011-06-02, STÄNGT!

Vilken skitdag! Gymmet var stängt, det är ju dagar som dessa då dom bör hålla öppet extra eftersom alla är lediga. Gick upp nio och drog hem och joggade, drog en runda på 5 km i lugnt tempo, ca 5-6 Min/Km så det tog 30 minuter. Efter det stressade jag i mig frukost för att hinna till gymmet innan jag skulle få gäster. Precis innan jag åker så slår det mig att jag kanske ska kolla så dom inte får för sig att ändra öppettiderna och då har dom stängt helt istället. Tur att jag har vikter hemma så jag kunde pumpa på ändå

Jag provade att öka i vikterna lite idag igen och det gick skitbra igen. Körde koncentrationscurls 4x8-17.5 kg och sedan Hammarcurls 4x8-12 kg, kändes riktigt bra även fast jag gärna hade velat göra en övning till kände jag efter ett tag (Som vanligt). Fast jag har läst att det egentligen räcker med att köra 2-3 Övningar per muskelgrupp så det ger nog bra träning ändå!

Jag hann koppla av i 10 minuter innan städning och annat stog på schemat, Passade på att ta en Proteinshake och Proviva Active tillsammans med nyaste upplagan av Body bredvid poolen som har den sköna temperaturen av 27 Grader :) Inte helt fel!

Nu har gästerna precis kommit så jag ska gå ut och vara social tänkte jag.

Peeeace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0