Body Magazine 2011 Juni

Äntligen kom nya numret av body! har väntat på den och nu ska jag äntligen få läsa igenom den , ska över till Hanna där vi ska basta (lite senare, asvarmt ute nu) men vi lär väl sitta i solen och njuta lite nu under dagen och då kan det komma till hands!

I morse var jag på gymmet och körde slut på ryggen, det är så skönt när man känner att det verkligen tar och det gjorde det verkligen idag!
Jag körde detta upplägget:

Chins 3xMax
Sittande Rodd 3x10 60 Kg
Framåtlutande Hantelrodd 3x10 15 Kg
Ryggresningar 2x10 10 Kg + 1xFailure

Det blev inget Ronnie Coleman tittande i morse men jag och Rasmus såg vidare en stund under lunchen, märkte då att den är ju hur lång som helst, får bli några luncher där man kollar igenom den så tar den eventuellt slut.

Nu ska jag ju som sagt kötta på igen och mina nuvarande mått är

Vikt: 80.9 Kg
Armar: 32 Cm
Underarmar: 31 Cm (Wtf)
Lår: 56 Cm
Vader: 38.5 Cm
Bröst: 99 Cm (1 Cm ovanför nipples)
Runt Axlarna: 111 Cm

Body fat: 11%
Muskler 67.7

Då ska jag kötta på och vidare resultat kommer ungefär en gång i månaden!
Förebilden finns något inlägg tidigare, dvs den när jag slutade deffen.

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0