Grymt träningspass

Jag har nu ändrat om till helkroppspass varannan dag, och det känns lite konstigt när man är van vid att köra en muskelgrupp i taget. Men det gick otroligt bra idag! kändes riktigt bra för fettförbränningen och förhoppningsvis var det lika bra för att mina muskler ska hålla sig kvar. Jag jobbade under dagen men det vart bara typ två timmar men det var skönt ändå. Runt två-tre så åkte jag till Öringebadet, drack en god Celsius Jordgubb/Kiwi på vägen, och mötte sen upp Hanna och låg och slappade med henne och hennes klasskompisar, vädret turned bad fort så då drog Hanna hem och jag åkte och mötte upp Hacha, Lillis och Salle på gymmet och då körde jag det grymma gympasset!

CELSIUS JORDGUBB/KIWI
Nu ska jag hitta på nått roligt med Hanna och sen sätter vi nog på en film och somnar till den :) Imorgon tänkte jag försöka hinna med en joggingtur eller lite HIIT eller annan konditionsträning, riktigt sugen på det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0