Konfirmation

Idag började dagen med att jag och Hanna åkte och kikade på hennes brors konfirmation, dom började med en pjäs som utspelade sig i någonstans i Rom och den var ganska underhållande, sen vart det några timmars sittande i kyrkan och lyssna på massa böner och psalmer och helt ärligt är det verkligen inte min starka sida, jag klarar inte av sånt där så jag satt tyst och stilla och spelade lite mobilspel, tänkte lite på hur jag ska bli miljonär och satt av tiden så bra det gick.

När det äntligen var slut så åkte vi hem till Hannas familj där en massa gäster kom och grattade och det serverades supergod mat och jag åt nog lite mer än vad jag borde men det balanserade jag ut genom att inte käka något mellanmål osv så förhoppningsvis är jag inte på något kaloriöverskott! Vet att man inte bör göra så men vad ska man ta sig till! Nu väntar snart en god Kycklingsallad till filmen Morning Glory, hoppas den är bra!

Har också en redig träningsvärk i benen, inte som jag brukar men det är riktigt irriterande, speciellt i trappor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0