Longboard Cruise

Igår var det ruggigt god mat på studentmottagningen, jag käkade kyckling, rostbiff, sallad, solrosfrön och en hel del annat nyttigt! det enda onyttiga var en liten bit tårta som jag var tvungen att smaka för den såg helt sjukt god ut, och det var den, längtar redan nu tills jag fyller år så jag kan få göra och käka en sån. :) När jag kom hem från mottagningen så tog jag longboarden och drog och körde till Hanna, det var riktigt härligt och länge sen och det tog riktigt skönt i benen!

 

Tog longboarden till hanna, drygt 4 km bort och i morse gick jag hem och gick lite extra så det blev nästan 5 km istället. Nu har jag precis kommit hem och håller på med min goda frukost.

Den består av Herbalife shake, Herbalife Te, Två knäckebröd, Fiber-, Vitamin och Mineral- och Omega 3 tabletter

Sedan bär det av till gymmet där Axlar och Mage står på passet!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0