Morgonstund har guld i mun

Återigen vaknade jag självmant långt innan klockan skulle ringa, pigg och alert och redo för en ny dag! Gårddagens gympass var riktigt efterlängtat och riktigt skönt. Bröst stog på menyn och det blev

Hantelpress 3x10 32Kg
Lutande bänkpress 3x10 50 kg
Pec dec (maskin flyes) 3x15 (vet inte vikten)
Armhävningar 2xfailure

Ordentligt med mat blev det också och inte onyttigt och det känns riktigt bra, det är stor skillnad på att träna med mycket kolhydrater i kroppen, orkar så myket mer och det känns som att passet verkligen ger mycket mer då också. Jag hittade inte mina joggingskor och hade lite bråttom så det fick bli ett pass i foppatofflor och det var faktiskt riktigt skönt och det kommer jag nog köra med fler gånger tills jag köpt några sköna gymskor!


Hanna ligger och sover så jag tänkte försöka sätta mig bredvid henne utan att störa henne altt för mycket och eventuellt fortsätta kolla på Ronnie Colemans Relentless, han är ju för skön...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0