Oväder

Vilket väder det är! det var ganska skönt under dagen men det slog över fort. Jag har gått runt en hel del idag och fått lite jobb hemma. Så fort det slutat regna ska jag och Hanna ut på en kvällspromenad också, det ser jag fram emot!

Fördelarna med att det är så dåligt väder är ju att man har en bra ursäkt att sitta vid datorn! och det är ju alltid najs!

Eftersom att jag och Hanna har lånat hennes mormors lägenhet nu så ska vi ha en liten myskväll idag, jag städade rent huset under tiden hon var med sin vän så vi ska slippa det imorgon för då är det sista natten och då vill man ta det lite lugnt! förhoppningsvis kan jag även sitta vid datorn ett litet tag också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0