Slutjobbat

Idag har jag äntligen sagt upp mig! jag har jobbat sen i höstas (förutom ett litet uppehåll då jag reste till Brasilien och Västindien) med att hålla det rent och vara en liten trädgårdsnisse åt min mosters föredetta mans företag. Lönen var helt okej för det lilla jag gjorde men jobbet var ingenting för mig. Nu ska jag istället spendera åtminstone fyra timmar per dag med att göra iordning huset hemma, vi har byggt om sedan vi flyttade och jag är less på det! några åtgärder sen är vi klara och kan då förhoppningsvis ta det lugnt. Jag och Hanna har våran sista natt tillsammans i den lånade lägenheten idag och det firade vi med att först gå till gymmet och köra ett pass tillsammans, det vart lite mindre än vad jag brukar köra men jag är nöjd ändå och det var roligt att träna med flickvännen min! Efter gymmet promenerade vi hem och stekte på lite lax, broccoli och sallad och njöt av lite TV-tittande!
Mitt nuvarande gymschema ser ut såhär:

Uppvärmning 5 min - Roddmaskin
Chins 2xMax
Sittande Rodd 2x15
Bänkpress 2x15
Lutande Bänkpress 2x15 / Hantel eller Kabelflyes 2x15
Militärpress 2x15
Hantellyft åt sidan 2x15
Koncentrationscurl 2x15
Omvänd bicepscurl 2x10
Tricepspress 2x15
Dips 2x10
Knäböj 2x10
Utfallssteg 2x10
Vadpress 3x10
Hängande benlyft 2x15
Liggande benlyft 2x15
Crunches 2x15 (Alla magövningar i rad utan vila)
Sittande Maskin för sidan 2x15 / Sidlyft 2x15
Tror det var allt!
Så här såg jag och Hanna ut när vi pressade på tuttövningen
Jag har precis gett Hanna en massage så hon skulle sova skönt våran sista natt tillsammans, själv tänkte jag snart gå och lägga mig men vill passa på att läsa lite innan jag kryper ner till henne. Imorgon ska vi upp tidigt och städa igenom lägenheten och sen fixa hemma hos vardera inför midsommar! Gonatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0