Tacos är gott

Vart en väldigt skön joggingtur, efter den njöt jag av en riktig ordentlig tallrik med tacos x3 typ. Det blev nog minst ett halv kilo bara av köttfärsen, mätt som f*n nu iaf! Ska bara göra ett kort inlägg nu men återkommer med ett nytt imorgon som då kommer vara lite längre :)
Första bilden är på min 4kms joggingrunda på bandet eftersom det regnade och jag hade inget direkt sug på att dra ut. Den andra är på min finfina Herbalifeorder, fick allt möjligt där och det är alltid lika najs att packa upp massvis med träningsprodukter, blir extra träningssugen när jag ser allt sånt! nu ska jag bara lyckas sälja av det mesta innan min födelsedag är planen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0