Lunchdags!

Robins scanning gick inte så bra med tanke på att vi körde en helt annan tid än vad vi gjorde sist. Bäst är det om man scannar sig ungefär samma tid varje gång och sist var det 4-5 och nu vid tio så vi beslöt oss för att köra imorgon istället fast senare!

Scanningen innebär att vi mäter allt från basmetabolism, kroppens ålder, Kroppsfett, Muskelmassa till vattenprocent och lite till. Väldigt roligt att följa upp sin träning då man ser resultat från gång till gång. Går det neråt så märker man det och då får man ändra om sitt program lite.

Efter Robins snabba visit satte jag igång med att gräva, jag trodde att jag inte hade fått någon träningsvärk från gympasset igår men det hade jag märkte jag efter några grävtag. Vi håller på och bygger om (har hållt på sen vi flyttade in, dvs typ 15 år) och nu är vi i slutskedet och det är uppfarten som ska få ett ansiktslyft! Ska även hjälpa min far med att bära in nått stort och tungt skåp nånstans i ett bergrum och det jobbiga är att han själv inte vet vilken tid det blir så jag vågar inte sticka och träna än, för då är det ju klart att det är precis då jag måste åka. Så nu är det lunch och sedan back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0