Provfilmning

Precis varit på provfilmning för en reklamfilm för italienska tuggumin, får se hur det går!
Igårkväll var jag och bastade med alla grabbarna och då vart det även årets första dopp som inte var så jävla kallt faktiskt. Vi satt mestadels bara och snackade skit och hade det allmänt trevligt, tror dom alla skulle tillbaka ikväll men för mig blir det 20-års firande, Salle ska ha middag sen får vi se vad det leder till. Jag var riktigt sugen på att gå ut på krogen men det har jag ändrat mig om nu. Nu ska jag komma igång med matten och försöka vara lite duktig innan vi ska på lunch hos farmor, det blir joggning dit för min del, också första för året
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0