Söndag

Igår var jag och firade Salle som fyllde arton i tisdags eller när det nu var, det var riktigt roligt med jävligt god mat och hög musik och najs sällskap! Vi satt först och spelade ölspelet, eftersom jag var nykter så var det jag som var "dealern" och sa till alla vad dom skulle göra, skitkul!
Efter det tänkte vi antingen börja bjuda in lite folk eller dra vidare, men klockan flög på fort som fan och vid elva typ så hade vi fortfarande inte kommit på vad vi skulle göra, det slutade iallafall med att vi drog in till stan, Pure, och partajade lite, vart väl mest blackjack för mig och salle men det var roligt som fan, båda gick rätt mycket plus sen torskade vi ju allt såklart men det var kul ett tag!
Idag inledde jag dagen med att cykla innan frukost i en och en halv mil på ungefär 35-40 minuter eller vad det nu tog. Riktigt skönt var det!
Efter det vart det någon timmes plugg och sedan jobb hemma med att bygga en liten mur där vi ska bygga om lite snyggt. Jobbade på flitigt i ungefär två timmar och sedan stack jag in och pluggade i någon timme till innan det var dags att gymma, jag körde bröst men det gick väldigt dåligt tyckte jag, vi var tre pers, jag, Salle och Larry och det blir för mycket väntan då så det blir inte tre pers i fortsättningen! Nu ska jag återigen plugga och sedan iväg för att möta upp Hanna som varit på High Chaparall på Herbalife utbildning som jag tyvärr inte kvalificerade mig till tyvärr. Hade gärna velat följa med! vi ska planera lite bussiness på nått sätt och sen se på Herbalife Generation H som är en film som riktar in sig på ungdomarnas arbete med Herbalife(Tror jag). Aja, nu är det dags att återgå till exponentialfunktionerna! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0