Fishin 4 Fashion

Igår fick jag reda på en riktigt rolig grej! Ace Artists, modellförmedlingen jag är med i, hörde av sig och frågade om jag ville gå på catwalk nästa helg för Uppsalas Fashion Show i Fyrishov och självklart tackade jag ja! så nästa helg blir det Uppsala! Hoppas att det går bra och att jag fortsätter att få lite modelljobb. Fram till helgen ska jag se till att käka nyttigt och träna på bra. Nu ska jag dock fokusera på att städa mitt rum som jag tänkt göra några dagar nu men det är fan riktigt trist. Blir ju ändå stökigt två dagar efter.

Ikväll ska Rikard firas för att han har fyllt arton och precis innan det är det kräftskiva här som gäller. Imorgon börjar jag på ett upplägg jag ska köra i ett halvår minst och när det är klart så ska jag hålla mig fresch till sommaren och det kommer bli grymt!

http://www.uppsalamodemassa.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0