Skåne

Är nu i skåne och har varit här någon dag, vi bor i en stuga i ljunghusen och här är det riktigt mysigt! Det är väldigt nära till stranden och det finns en hel del fräscha hus här i närheten! Vi har spenderat en del tid nere på stranden och badat i 16 grader som mest och det blir konstigt nog skönt efter ett tag. Imorgon åker vi vidare till halmstad och ska vara där någon dag innan vi åker hemåt igen. Ändrade mig när det gällde träningen och har nu bestämt mig för att ta det helt lugnt denna veckan och kanske möjligtvis göra lite magövningar som mest men ska försöka se om axeln lyckas bli helt frisk innan jag börjar köra igång igen när jag kommer hem.

Kvällen innan vi åkte lyckades jag dra i en sladd så att datorn flög ner i golvet och skärmens ena fäste sprack totalt så nu är skärmen helt tvärsne, konstigt nog funkar den fortfarande och det är ju riktigt skönt men det får åka in på reparation ändå så man slipper vara orolig att den ska lossna helt nångång. Blir nog inte så många fler inlägg förrän jag kommit hem men slänger in några bilder och något inlägg om jag får tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0