Snabbis

Gymmandet går som en dans även på höga vikter, trodde axeln skulle börja gnälla men den känns nästan bättre så det kan bli bra det här! Imorgon sticker jag med Hannas familj neråt i landet för att hälsa på deras släkt i skåne och vi kommer även stanna i Värnamo och Halmstad på våran resa så det kommer bli en härlig tripp! Har såklart laddat med en hel del filmer, serier och böcker så jag ser faktiskt fram emot bilresan. Det enda jag inte gjort är att uppgradera min musik i iphonen, på nått sätt har jag lagt in en massa franska låtar så ibland kan man lyssna på Feuer Frei med Rammstein och nästa blir nån mesig fransk version av håkan hellström, dvs Riiiiiktigt jävla dåligt! Men musiken får jag ta hand om när jag hinner. Ska försöka skriva när jag är on the road men får se hur mycket det blir, har bestämt mig för att göra runt 100-200 armhävningar och 100-200 situps per dag bara för att jag är sugen på det just nu! återkommer med hur det går... Någonting får det blir när jag förmodligen inte kommer ha tillgång till något gym.


Såhär önskar man att det ser ut varje gång...

Nu ska jag fortsätta städa och packa och sen blir det maybe någonting med några vänner om vi kommer på nått.

 

Ps. iSwap Faces är lite kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0