Dags att börja bygga muskler!

Eftersom deffen är lagd på hyllan för i år så ska jag nu satsa på att bygga muskler, har tänkt mig ett liknande schema som jag körde i höstas, lägger upp det så fort jag har skrivit till det. Det kommer innebära 4 dagar, allra helst 5 dagar, i veckan som jag köttar på en muskelgrupp i taget, och den här gången ska jag lägga bra fokus på benen också vilket jag har varit slarvig på under min gymtid.

Kommer inte hålla mig på något speciellt kostschema, det enda jag ska se till att tänka på är att ligga på Kcal överskott och att jag får i mig minst 2g protein per kilo kroppsvikt. Jag är väldigt svag för bröd och liknande, speciellt mackor med antingen leverpastej eller ost och marmelad, jordgubbsfil med start och sist men inte minst grudds familjeblandning skorpor, mjölk och äppelmos, vet inte hur farligt allt detta blir när det gäller fettinlagring men fuck it. på helgerna ska jag njuta av sådant och på vardagarna ska jag försöka undvika i bästa mån.

Jag ska ta mått, väga mig och scanna mig och förhoppningsvis blir det bra resultat. Victor kommer hem från Nya Zeeland om mindre än en månad och då hoppas jag att han hänger med och kör järnet!

Tänkte avsluta med att säga att det var ett riktigt lyckat LAN, kroppen har verkligen inte vant sig vid onyttigheter, jag som kunde trycka i mig ett 24-pack cola utan problem under en kväll fick nu knappt ner hälften i ett 10-pack. Det ska nog ses som någonting positivt, undrar hur länge det håller i sig.

Dags för att växa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0