LAN

Dagen började såklart med en morgonpromenad, gick hem från Hanna vid sjutiden och gick runt och njöt av vädret och kikade lite på hus, börjar bli riktigt sugen på att flytta hemifrån! Drog direkt hem och käkade frukost och väntade in att gymmet skulle öppna, sedan var det magträning och axlar på hög nivå, jag har varit tvungen att köra på 12 kg på hantelpress och det har gett mig lite mer massa. sen kunde jag ibland öka till 15 utan att det gjorde allt för ont i axeln, idag lyckades jag köra på 17.5 och det kändes riktigt bra! tog sjukt bra i axlarna jämfört med vad det brukar göra. Börjar se rätt hyffsade resultat med min deff också så dagen har känts riktigt bra, allt har gått som planerat!

Vid lunchtid var jag iväg på ett Herbalife möte där det gicks igenom lite om hur man ska prata med sina kunder, eftersom det är någonting jag behöver bli bättre på så var det utmärkt för mig, fick även lära mig en hel del nytt om produkterna som jag inte visste innan även fast jag läst på hyffsat bra.

På eftermiddagen bar det av till SKHLM köpcentrum med min bror, köpte en grej som jag inte avslöjar här på bloggen ifall Hanna får för sig att läsa :) Det är en liten present eftersom vi firar ett och ett halvt år nu på måndag. Vi ska åka till min familjs stuga i Dalarna, på Sollerön, nu i helgen för att fira och det kommer bli riktigt najs tror jag! Nu ska jag lana med Martin så det blir antingen en till uppdatering inatt eller imorgon! :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0