Fortfarande sjuk

Är fortfarande sjuk och det suger apa, kan iofs bero på att jag krökat i helgen även fast jag var dålig och det hjälper väl inte direkt men jag hade kul! var skitlänge sen jag körde på. Nu har jag precis kollat sista avsnittet Entourage och det var helt sjukt bra, sorgligt som fan men gryyyyyyyyyymt bra! ska fortsätta med mitt pluggande som idag kommer bestå av att skriva ihop kompendiumet till ett mera lättskrivet pluggpapper, lära mig lite funktioner i MMF2 och läsa i kursboken och det kommer bli skönt, har ingen skola idag så jag slipper åka till kurdistan och kan istället lägga mig i min säng hela dagen och chilla galet!

Jag är dock sjukt gymsugen nu när man legat hemma helt stilla aslänge så imorgon så skiter jag i om jag inte är helt frisk, gymmet ska jag fan till! och när Salle slutat idag så ska vi kolla Pumping iron och tagga, kommer bli naajs. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0