Tentamen!

Imorgon är det dags för första tentan och pluggandet är på högvarv! Måste lära mig de olika spelgenrerna och vad dom innebär, typiska spelkoncept och datorspelshistoria bland mycket annat, känns lite annorlunda att plugga på sånt men det är kul! Är så grymt gymsugen men vill försöka vänta och se ifall jag hinner få min herbalifebeställning innan så jag kan börja använda nya Herbalife24 som kommer bli sjukt nice hoppas jag på!


http://performancenutrition.herbalife.se/products/

Fullt ut så fort jag fått dom är det som gäller!

I helgen gick jag modevisning för Thernlunds och TYR Hantverk och Djurmagasinet i Tyresö Centrum och då såg jag ut såhär bland annat

Nu kommer Hanna snart förbi på lunch, vi ska göra en fresch proteinsmoothie med alla möjliga frysta bär och frukter. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0