Färdigt med deffen

Nu är det slut på min deff, jag har kört på för hårt så min kropp har sagt ifrån och därför är det nu slut på deffandet! har precis haft krampattacker och är fortfarande helt skakis och även fast jag själv har insett att jag kört på för hårt så har jag inte kunnat sluta, ju närmare jag har kommit min födelsedag desto hårdare har jag kört och jag har legat på ett enorm underskott men lyckligtvis inte tappat muskelmassa. Det har även gått ut på omgivningen eftersom jag aldrig har varit helt hundra och jämt och ständigt har känt mig konstig. Nu ska jag njuta av sommaren och allt som det innebär. Tog precis en sista bild på hur jag ser ut men mår piss i nuläget så det är inte toppform men inte långt ifrån.

Vill egentligen inte lägga upp bilder på kroppen så, gillar själv inte spännisbilder men eftersom jag inte spänner så är det väl lite okej! :) Jag är nöjd i alla fall
Till er som deffar, det är förmodligen några därute. Tänk för fan på att inte göra det för överdrivet, resultatet kommer bara bli sämre. trust me
Imorgon börjar mitt nya liv. NJUTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0