Flak!

Idag var det en riktigt bra dag, hur bra väder som helst och allt gick skitbra. Jag var uppe tidigt och skjutsade hem Hanna för hon skulle göra sig iordning för en catwalk hon ska gå ikväll, spännande! Jag tog som vanligt en morgonpromenad direkt när jag kom hem innan frukosten och sen drog jag till jobbet, när jag kom hem var det dags att göra sig iordning för att gå till Tyresö Gymnasiums utspring där Nick, Robin och många andra vänner tog studenten. Jag köpte en tuta på vägen för hundra spänn som var slut direkt när jag kom upp på flaket, och det var ju där jag ville ha den! menmen. Flakåkandet var sjukt roligt och hittar jag några bilder på oss så lägger jag upp dom men mobilen lämnade jag hos min bror så den inte skulle förstöras. Vi åkte runt i tyresö, hoppade och skrek och sjöng och det var som väntat hur kul som helst, längtar redan tills nästa år! Duktig som jag är så drack jag inget alkohol trots att det sprutades ut ett antal plattor bärs. Stog där i mängden och drack min Loka tills jag tröttnade och sprutade ut den också.
Nu håller jag på och gör mig iordning för att sticka till Nicks mottagning där även robin och fler kommer vara ikväll. Kommer bli riktigt trevligt känner jag på mig!

Årets utspring!                                                         Förra året, Mitt utspring
Helgens planer är ännu ganska oklara, Date med Hanna imorgon är inplanerat och vad vi hittar på det det löser sig! Hoppas dom som läser får en riktigt trevlig kväll, det ska i alla fall jag ha! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0