Långsamma sega måndagar

Idag gick jag upp vid sju och gav mig iväg på en långpromenad, det var riktigt skönt och jag traskade runt i tyresö och inväntade att klockan skulle bli åtta så jag kunde komma in på C3L där jag skulle hämta mitt intyg på att jag gått där. Såklart så var det en person som skulle skriva under men han hade ju inte kommit än... oväntat! Så jag satt där i säkerligen en halvtimme eller 40 minuter och till slut kom en annan som kunde skriva under och direkt efter även han som jag väntade på. Så mitt brev vart iaf ivägskickat runt nio så förhoppningsvis hinner Antagningen få det imorgon. Jag har tänkt riktigt mycket på högskolan nu på sistone och jag ser verkligen fram emot det, ska verkligen satsa mer nu än vad jag gjorde i gymnasiet, C3L inspirerade mina studier väldigt bra när alla var så trevliga och man fick göra i princip som man ville.
Så fort brevet var ivägskickat så begav jag mig till min pappas jobb för att hjälpa till med deras företagsflytt, dom byter lokal med dom bredvid så dom får lite större yta. En som köper plats i deras lager har en hemsida där han säljer kosttillskott så det var en hel del proteinpulver och piller och allt möjligt som skulle flyttas över, jag körde på där tills lunch och då mötte jag upp Hanna och lagade riktigt goda hemmagjorda hamburgare med ägg. Äggen gör sån stor skillnad, riktigt gott!!
Körde på eftermiddagen ett stenhårt och intensivt gympass med Hanna också, börjar vänja mig vid att köra helkroppsträning även fast jag verkligen saknar att köra en muskelgrupp i taget. Men några veckor ska jag väl klara mig! Vi begav oss direkt efter träningen ner till en second hand butik där jag köpte en hel del böcker, har bestämt mig för att läsa väldigt mycket i sommar för det är något jag verkligen gillar. Köpte lite Dan Brown, Stephen King, några självbiografier och annat, tro jag köpte 10-15 böcker för runt 30 spänn. Helt okej!
Dags att ge mig på att försöka ändra designen, kolla in senare för att se hur det går! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0