Maxat Axlar

Precis hemkommen från gymmet där jag köttade på axlarna ordentligt! det dunkar på rejält nu och det är det som är så skönt med att träna axlarna, det känns verkligen direkt när man är klar, jämfört med tex bröst där man brukar känna av mest dagen efter.

Detta stog på schemat!

Militärpress med hantlar 4x8-10 17.5 Kg
Hantellyft åt sidan 4x10 9 Kg
Baksidadrag kabel 4x10 10 Kg
"Axelrullgrej" 4x10 25 Kg

Under dagen idag så rensade jag och min bror igenom förrådet i källaren och det fanns mycket skit där, men nu är det fint! Hann även med att klippa gräset i den riktigt härliga solen, det växer ju på som fan nu verkar det som!

Nu är det dags att duscha och sen röra mig mot Hanna och förmodligen käka nått och sen rulla till Sickla för att se bio. The Hangover Part 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0