Studentmottagning

Igår körde jag nog det snabbaste gympasset någonsin, Det var rygg och ben som gällde och tog ut mig riktigt skönt i båda. Dock verkar jag ha fått nått skit i övre ryggen, typ som om jag måste knäcka till men det går inte. Så grymt irriterande!

Efter det träffade jag Nick resten av dagen, vi hade riktigt roligt. Vi började med att sticka in till stan och kolla i lite affärer och där köpte jag en riktigt skön tunn tjocktröja och en nice skjorta som jag nog ska ha idag på min brors flickväns mottagning. Det var snuskigt varmt överallt idag så jag höll på att dö så fort jag ansträngde mig det minsta lilla. Dessutom var jag helt slut i benen efter benpasset så jag kunde knappt gå ordentligt. På vägen hem såg jag en sån där Celsius dricka som tydligen ska förbränna kalorier, jag undrar om den verkligen funkar :/ Jag var ju tvungen att prova den och god var den i alla fall! Vi drog hem till mig efteråt och körde lite UFC 2010 på Xbox, så nu har jag bestämt mig för att köpa en boxningssäck och ett par slayerhandskar och kötta rejält. Måste ju vara väldigt bra fettförbränning att stå och hoppa runt säcken!

Kungen i UFC Welterweight

Thiago "Pitbull" Alves

Han ser otroligt rippad ut på spelet så vart ännu mera sugen på diet när jag såg han! och på att börja köra MMA.

Vi drog och lirade lite minigolf efteråt och det började bra men slutade dåligt, ska ha rematch nån gång känner jag! Efter det blev det ännu mer UFC och till sist Guitar Hero innan jag bar mig av mot Hanna för att sova!

Nu är det morgonpromenad och sen iväg för att kolla på broders flickväns utspring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0