Varmt

Idag måste det vara en av de varmaste dagarna hittils, vi kom i säng vid fem och huset började koka vid 9 ungefär. Men jag klagar inte! hellre varmt än för kallt :) Jag och Hanna kom precis hem från en liten cykeltur där vi köpte lite thaimat och åt, det var hur gott som helst och det känns inte som om det är allltför onyttigt ändå. Grönsaker och kyckling och så lite ris men det blev inte mycket.

 


Hanna                                                      Tecken på att det är lite varmt!

Nu blir det ett snabbt inlägg innan jag snart ska hem och ta en joggingrunda innan vi ska iväg på middag hemma hos en jobbarkompis till Hannas mor, kanske lägger upp nånting senare igen! ska göra en liten ändring i mitt träningsschema också så det lär komma upp imorgon förmodligen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0