Training!

Snart dags för träning! har längtat efter det. Har haft en lugn helt med tanke på att jag har haft hosta och även varit förkyld första gången på jag vet inte hur länge. Så idag ska det bli riktigt skönt att köra! Först och främst blir det till att skriva en bokrapport till min engelska och lite mellanmål sen förhoppningsvis gymmet direkt efter det!

Nu lockar min Keso som jag har i kylen otroligt mycket!

Min dag idag började med en 45 minuters promenad medans Hanna, min flickvän låg och sov. På nått sätt har jag vaknat tidigt flera dagar i rad nu, hur pigg som helst, vet inte vad det beror på^^ Efter det så åkte jag till farfar som har gjort illa ryggen, han ville ha hjälp med att till tippen så jag åkte iväg med en massa skit dit och sedan hem och gjorde en riktigt underbar kycklingsallad tillsammans med Hanna, 150-200g Kyckling, Sallad, Gurka och rödlök, perfekt, Grillkryddan var framme också, vet inte om det är så värst nyttigt men med tanke på den lilla mängden man tar så bör det inte vara något problem, någon som vet?

Nu ska jag börja skriva på rapporten, återkommer ikväll efter träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0