Home at last

Victor is home at last! riktigt skönt, igår var jag på arlanda och välkomnade honom hem! För dom som var nyfikna på vad presenten innehöll så var det en Celsius, ett par gymhandskar, 2 små herbalife påsar, ett litet träningshäfte med bland annat träningsschema och matschema och lite annat roligt och till sist en biljardkväll som jag bjuder på! Det var nämligen något vi pratade om att göra väldigt ofta när vi var minder men eftersom vi suger så blev det aldrig av men det ska det fan bli nu! Gjorde också en fin bild:


Linus Schwarzenegger och Victor Columbo!

Nu bär det av till gymmet och mörda armarna och sedan mot söder för att städa upp Salles lägenhet eftersom han kommer hem imorgon. Ikväll sen ska jag nog ta det lite lugnt med Hanna eftersom att det imorgon är dags för rond nummer två i poker och då ska jag fan vinna pengar!


Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha skön bild

2011-08-06 @ 04:48:40
URL: http://nattstad.se/penniie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0