Preparations

Förberedelserna inför imorgon är på full fart, för dom som inte vet så fyller jag 20 imorgon och det ska firas! kommer dock inte smälla på likadan fest som när jag fyllde arton men lite drag ska det vara och det är endast dom närmaste som kommer, men vi blir nog runt 20-30 pers iaf och det räcker för att få en härlig stämning!

Vi var på Ica Maxi idag och storhandlade hur mycket som helst och nu tror jag att jag har allt jag vill ha imorgon, tårtan är under tillverkning och bullar likaså och inom kort kommer Hanna förhoppningsvis och då blir det att inreda partytältet som gäller, ljusslingor och lite annan belysning ska det bli och ska även fixa en ishink där man kan lägga all dricka, ska dricka alkohol för första gången på några månader, kommer bli spännande hur mycket man tål! speciellt efter en medellång deff och väldigt nyttig mat den senaste tiden, och jag känner på mig att det inte kommer tas lugnt imorgon, iaf inte på kvällen!

Köpte dessa idag, hoppas dom är goda och att dom förhoppningsvis är nyttigare än Start eftersom det typ bara är socker i dom.

Har förresten redig jävla träningsvärk. Kan knappt gå, Ica Maxi var en tortyr för benen i den synpunkten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0