Vilket jävla benpass!

Som rubriken säger, vilket jävla benpass! kan knappt gå, jag är ju som jag sa några veckor sen van vid att köra benpress och maskin för benen, och jag började under deffen att köra lite knäböj lite lätt och idag körde jag på bara ett set extra, det blev 3 set med 80 Kg och sedan utfallsteg med 40 kg och vadpress 105 kg ungefär, kunde knappt komma ut från gymmet efteråt. Riktigt skönt! jag körde även bröstpress och det gick faktiskt riktigt dåligt, Varierade med 60 och 70 kg och var helt slut från början, och axeln kändes lite knasig och nu börjar även armbågen strula på den sidan av kroppen, kommer få flipp om armbågen ska börja krångla nu också, orkar inte med mer problem på gymmet!

Ökade ett set på bröstövningarna också så det nu sammanlagt är 4 och även fast passet inte kändes helt hundra så är dom ändå bra spända nu!

Nu blir det till och njuta av en fet hamburgare, 200g Blodpudding och två knäckebröd, kommer bli ruggigt skönt att få i sig mat nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0