Bra att man pratar

Riktigt bra när morsan ber en köpa mjölk och hon glömmer det och köper hon med. Läste tidigare att mjölk har bättre effekt för muskeluppbyggnad än sportdrycker och det kan ju stämma med tanke på att det blir bra protein osv så nu får jag hinka i mig mjölk!

Jag och brorsan rensade en liten stengång på våran baksida på mossa och gräs som växt upp mellan plattorna så det ska se lite fräschare ut. Man ser ganska bra resultat!

Ser mycket bättre ut!

Dagens träningspass var Biceps och Triceps och jag fick ett riktigt bra pump idag, speciellt i biccarna.

Koncentrationscurl 3x10 17.5 Kg (2x10 13Kg uppvärmning)
Omvänd Scottcurl 3x10 25 Kg
Stående Stångcurl "21:an" 2x21 25 Kg
Dips 3x15
Liggande Tricepsextention 3x10 27 Kg
Triceps Pushdown 3x10 50 Kg

Nu har jag äntligen fått Hanna att komma igång med träningen också, hoppas jag! så på söndag börjar hon och hon ska följa med på minst 4 av mina fem pass, ska göra ett bra schema för henne, tror jag gör ett split program där hon kör varannan dag överkropp och varannan dag ben så blir det nog bra. Ska prova mig fram lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0