Händelselös dag

Idag är det en riktigt händelelös dag, var förbi C3L för att få mina betyg så jag kan skicka in till högskolan, det ska vara inskickat innan tisdag och det verkar som om jag måste skicka in det för hand, alltså i ett brev, får kolla upp det för det lär jag aldrig hinna, med tanke på att det var stängt och jag har alltså inte ens fått papprena än! Aja det kommer lösa sig :)

Käkade en riktigt god lunch, farsan och morsan köpte hem lunch från Kök och Bar, det blev nån grekisk maträtt med nån köttbit och potatisgratäng, tzatsiki och lite sallad, helt underbart, mer kolhydrater än vanligt men det bränner jag bort under joggingturen ikväll!

Ska försöka göra ett sista matschema inför dom sista veckorna fram till min födelsedag, det ska vara ett perfekt matschema på runt 1500 Kcal efter att jag kört träning osv. Ska även se till att fixa designen på den här bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0