Rocky Balboa

Det har varit riktigt stressigt idag med alla förberedelser inför morgondagen, vi får storbesök och jag tror vi räknar med 20-25 personer som kommer om jag hörde rätt. Kommer bli ett redigt midsommarfirande! Jag har bidragit med att städa igenom hela huset, tvättat, diskat och lite annat småfix som har behövts göras. Jag gjorde en riktigt supergod lunch som bestog av nån macka som innehöll solrosfrön och lite nyttigheter, 100g köttfärs, två ägg och två skivor ost. Definitivt inte sista gången jag gör en sån!

Jag hann även med att sticka ut och jogga, det tog emot ordentligt i början på grund av bland annat oerhörd stelhet, halvt nackspärr och helt tömd på kolhydrater men efter ett litet tag så kom jag igång och det slutade med att jag sprang lite extra till och med. Nu såhär innan läggdags så kollade jag och Hanna på  Rocky 4, och man blev ju inte ett dugg träningssugen.... typiskt att gymmet har stängt imorgon...


Rocky Balboa VS. Ivan Drago

Jag känner att det är dags att köpa mig ett par slayerhandskar och börja pusha på ordentligt med boxning, är ju ganska bra träning det även bara mot en säck eller liknande. Nu blir det sängdags och imorgon är det upp tidigt och promenera som gäller och sedan starta med det sista innan gästerna kommer.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0