Never Back Down

Gympasset avklarat, så jävla skönt att äntligen kunna köra chins igen! axeln har varit pajj hur länge som helst så den har knakat och låtit som fan när jag kört men idag var den i princip helt okej, så länge jag inte drar ut mig så mycket det går så funkar det faktiskt, och det innebar att det kändes riktigt mycket i ryggen när jag var klar. Chins är ju en övning man helst inte vill missa så nu är jag oerhört glad!

Kollade precis igenom youtube också på lite träningsklipp och annat som vanligt och kom till en Never Back Down trailer, kände att det var länge sen jag såg den nu så det kanske är dags att kolla på den igen för 34:e gången eller nått sånt.

http://www.youtube.com/watch?v=GhV3D5ltLQI&feature=feedrec_grec_index

Cam Gigandet är ju kungen och där har vi mitt mål när det gäller fettprocent, kanske aningens mer muskler men se ut sådär är inte heller fel!

Nu ska jag byta om och börja röra mig mot en studenmottagning, hoppas det blir kyckling eller nått annat smaskigt och inte bara potatissallad eller liknande, inte bra vid min deff!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0